چار دسته آدم داریم

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ایمانیان
ساعت23:53---18 مرداد 1393
به نظر من شما تصویر بی ربط نمیزارید!
پاسخ: بازم جای امیدواری هست:)


ایمانیان
ساعت20:26---17 مرداد 1393
سلام.من دو سه روز نبودم خوب مطلب گذاشتید
یه سوال فنی:این شکل مدادا که زیر هر جمله ای کشیده شده به جملات ربطی داره عایا؟!!!
پاسخ: شما چی فک میکنید عایا؟


دالاهو
ساعت23:11---16 مرداد 1393
خوبه

داداش
ساعت16:27---16 مرداد 1393
داداش نغض نه ! نقض!!!
پاسخ: آره بعدش فهمیدم دیگه حسش نبود شما ببخش :)


مشايخي
ساعت10:19---16 مرداد 1393
بس من اشتباه متوجه شدم عذرخواهي ميكنم!
پاسخ: خواهش میشه :)


مشايخي
ساعت0:47---15 مرداد 1393
دوست عزيز من نكفتم كناه فقط كفتم اشتباه! درسته؟
پاسخ: خانوم مشایخی من صحبت شما رو نغض نکردم که! من گفتم شما گفتید گناه؟


مشايخي
ساعت17:55---14 مرداد 1393
بله اشتباه داشتن!حضرت يونس يوسف بيامبر و ..!ولي اكه بنا به نسبي بودنه مطلبه فرمايشه شما صحيحه!
پاسخ: البته این پیامبرا گناه نکردن بلکه ترک اولا ( اولویت ) کردن


مشايخي
ساعت16:28---14 مرداد 1393
باآدماي متعادلش موافقم ولي بقيه اش يه جورايي سفسطه است ظاهركاملا مقبول و باطن كاملا اشتباه!
پاسخ: جواب نظر قبلی رو بخونید فک کنم کمکی کنه به توضیح مطلب


حالا
ساعت16:26---14 مرداد 1393
بنظرت آدمي هست كه توي همه ي عمرش اشتباه نكنه؟
پاسخ: بله ، پیامبرا هم آدم بودن اماما هم آدم بودن و ... پس هیچکاری نشد نداره ولی منظور نسبیه همینطور که هیچکس نیست که همه کاراش اشتباه باشه و هیچکس نیست که هیچ کاری نکنه اینم ینی کسایی که کمترین اشتباهات رو دارن و دیگه قرار نیست تکرار کنن :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 14 مرداد 1393 ا 15:40 نويسنده : اشک ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.